Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlon en Eline Verhoog / Leijtens - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Sydney, Australië van Marlon en Eline Verhoog / Leijtens - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: 2 Sheilla' s!

Blijf op de hoogte en volg Marlon en Eline

05 Maart 2007 | Australië, Sydney

Foto's wohoo! jaja na lang afwachten eindelijk weer!
We zijn inmiddels alweer twee weken in nieuw-zeeland en het is hier echt zo mooi!! je ziet bijvoorbeeld zee met erachter bergen. en er zijn ook palmbomen in de bergen. ja dat kan ook nog!

Het geld vliegt er hier wel beetje doorheen,want je doet hier namelijk veel activiteiten. We hebben whale-watching gedaan.Zo gaaf! We hebben drie grote walvissen gezien en aan het einde nog ontzettend veel dolfijnen!
Daarna hebben we gekayakt in het Abel Tasman Nationalpark. En het leuke eraan is, dat Eline op de Abel Tasmankade woont!
Het was echt mooi daar. het water was alleen niet doorzichtig, wat we wel verwacht hadden. Maar het was mooi blauw/groen en af en toe legden we onze kayak op een strand en dan lekker genieten! En aan het einde was het nog moeilijk waar we onze kayak moesten neerleggen, want toen we 's morgens weggingen was het eb en s' middags vloed.

Verder nog quad gereden. Ook heel cool. wel beetje eng in het begin, maar daarna heel gaaf. Ook nog naar Cadbury chocolade fabriek geweest. Dat is de echte Nieuw-Zeelandse soort. En natuurlijk gratis chocola!
Ook hadden we gratis bier, aan het einde van een brewery tour. ja als we nu een biertje drinken, weten we precies hoe het gemaakt wordt!
En gister nog een uurtje gemountainbiked. Was ook leuk met de bergen en een mooi meer om je heen.

Maar... dan nu eindelijk de foto's! Ze zijn niet alleen van Nieuw-Zeeland, maar ook van Australie..

SWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETTT!!

Klinkt allemaal supergaaf!
    XxX

• 05 Maart 2007 - 10:34

Fraps:

hahaha, Mr Nice Guy komt mij wel heel bekend voor... :P Veel plezier nog in Nieuw Zeeland!!!

-x-x-x-

• 05 Maart 2007 - 10:35

Else:

Hee dames
    mooie foto`s hoor zo te zien ist daar een gekkenbende met een stokje;) Maar dit zijn toch niet alle foto`s? ik eis meer als jullie weer terug zijn!
    dikke kus

• 05 Maart 2007 - 13:05

Ruud:

Nou,die gaan wij uitvergroten en boven ons bed hangen.
    Zo te zien hebben jullie het naar de zin.
    Groetjes,
    Ruud

• 05 Maart 2007 - 13:58

Q-tjuh:

hey daar! vet cool dat van die kayakken en quads! lijkt me wel melig daar...
    lkkr veel zon :) wij zijn net terug van wintersportvakantie dat was ook erg lachen... heel leuk gehad en veel geboard, er waren zelfs twee halfpipes! nou ja veel geluk daar :P doei -xXx- Quirijn

• 05 Maart 2007 - 15:06

Lisanne:

klinkt allemaal helemaal super!! ik heb nog familie wonen in Nieuw-Zeeland dus doe ze maar de groete :P

xXx Lies

• 05 Maart 2007 - 15:59

Lisette:

volgens mij is het daar heel gezellig :D xxx

• 05 Maart 2007 - 16:19

Bianc:

Gaat goed he? Ben sjaloersj hoor! Lon! Wat ben je bruin! Door het weer daar ga je er profijt van krijgen in de future! Word je sneller bruin! Klinkt allemaal ontzettend indrukwekkend! xxx

• 25 Maart 2007 - 10:05

Superrrrsiets:

Woehoeeee, Mr. nice guy doet zijn werk goed zo te zien :D haha vette foto's hoor!!
    xxx